Varmt Välkommen att Hyra Vår Scoutstuga - Bläddra bland fler bilder längst ner

Hyr Vår Scoutstuga

Vår fina scoutstuga ligger precis nere vid havet i Nybrostrand på bästa läge, porten till Österlen.
De flesta kvällar i veckan (höst/vinter/vår) har vi scoutverksamheter här, men övriga tider går det bra att hyra stugan. Vi finansierar vår fina barn-och ungdomsverksamhet med hjälp av denna uthyrning, så hyresintäkterna kommer verksamheten väl till pass.

-Tack på förhand till alla er som stöttar oss genom att hyra vår stuga.

I stugan finns två salar, ett välutrustat kök (med diskmaskin, spishäll, ugn, micro, kaffekokare, tekokare, kyl och liten frys, servis finns till 40 personer.

Två duschrum med 4 duschar och 2 toaletter.
Perfekt lokal för dop, kalas, student, födelsedagsfester, möte eller varför inte en veckans sommarsemester, även ledig för uthyrning till klasser, förskolor eller andra föreningar. Max antal i stugan är 40 st. Det finns inga sängar, utan det är golvförläggning som gäller.

Huset sköts enligt självbetjäningsprincipen och vi räknar med att den som senast var här lämnade allt i bästa skick. När ni flyttar ut gör ni likadant, dvs lämnar den i bästa skick. Det är mänskligt att fela och vi följer scoutlagen, dvs i så fall hjälps vi åt att återställa efter bästa förmåga så det blir trevligt för nästa gäng.
Tyvärr Inga djur i stugan. Hänsyn till ev allergier.
OBS! För att få hyra scoutstugan måste ansvarig hyresgäst ha fyllt 20 år.
Vid avbokning tidigare än 30 dgr före hyresperioden, återbetalar vi 100% av hyresbeloppet.
Vid avbokning senare än 30 dgr före hyresperioden, återbetalar vi 50% av hyresbeloppet.
Vid avbokning senare än 14 dgr före hyresperioden, återbetalar vi 0% av hyresbeloppet.

Prislista

Hyrestid

12 tim (8-20)

24 tim (gärna 12-12)

1 500 kr

36 tim

2 250 kr

>=   48 tim

1 200 kr/dygn

Undantag Söndagar på höst- och vår-terminer:
8h 8-18 , 850kr

I stugans närhet ligger:

50 m från stugan ligger Nybrostrands utomhusbad, med tre bassänger, vattenrutschkana, kiosk, bastu mm.
200 m  till Hildas Livs och grill
1 km till Ystads golfklubb, Brukshundsklubb och Ridklubb.

Det är lätt att ta sig till oss.
3 km till tåg mot Ystad – Malmö – Köpenhamn
8 km till Ystads stadskärna
Runt hörnet i öster ligger Österlen och dess skönhet.

Koordinaterna till stugan är:  X=6146181, Y=1382243

.         Boka  Här.         .

Tryck på ”Boka här”.
Efter ifyllt och ivägskickat formulär, erhåller du ett automatiskt meddelande.
Invänta att vår administratör återkopplar därefter till dej med hyresavtal.OBS Kolla din skräpkorg om du inte fått svar inom någon dag.